Fortnite v8.50 Yama Notları Paylaşıldı – Avengers: EndGame Oyun Modu Geldi!

Özellikle Avengers takipçileri tarafından merakla beklenen Fortnite v.850 yama notları sonunda paylaşıldı. Yeni gelen güncelleme ile oyuna Avengers: EndGame Sınırlı Süreli Mod‘u eklenirken, çeşitli yenilikler ve hata düzeltmeleri yapıldı. İşte detaylar:

NELER GELDİ?

Endgame – Sınırlı Süreli Mod
Sonsuzluk Taşlarını ele geçirmek için mücadeleye ortak olun! Chitauri veya Thanos olarak savaşa katılın veya Endgame SSM’de Avengers eşyalarını kullanın. 

SINIRLI SÜRELİ MOD: ENDGAME

Özet
Thanos ve komutasındaki Chitauri’ler, altı Sonsuzluk Taşı’nın peşine düşerek Battle Royale adasını işgal etti.

Mod Detayları

  • Endgame’de kahramanlardan oluşan bir takım, altı Sonsuzluk Taşı’nın peşinde olan Thanos’a ve Chitauri’lerine karşı mücadele edecek.
  • İki takım da, avlandıkça yeniden doğar ve bu durum iki taraftan biri hedefine ulaşana kadar devam eder.
  • Bir taraf kahraman takımından oluşur. Rakip takım altı Sonsuzluk Taşı’nı da bulana kadar kahramanlar avlandıkça yeniden doğar.
  • Kahramanlar onları doğrudan Eşsiz Avengers eşyalarının olduğu yere götürecek hazine haritalarıyla başlar.
  • Diğer Avengers eşyaları haritanın çeşitli yerlerindeki sandıklardan çıkabilir.
  • Kahraman takımının hedefi Chitauri ordusunu yok ederek Thanos’u alt etmek.  
  • Thanos’un takımı İşgalci Chitauri’lerden ve Thanos’tan oluşur.
  • Chitauri’ler güçlü bir lazer tüfeğiyle, yapı yıkan el bombası saldırısıyla ve onları kısa bir anlığına havaya sıçratan sırt roketiyle oyuna başlar.
  • Sonsuzluk Taşı’nı ilk bulan Chitauri, Thanos’a dönüşür.
  • Thanos’un çok güçlü yumruğu ve yıkıcı ışın saldırısının yanı sıra bir de çok yukarı zıplayarak yere inerken önüne çıkan her şeyi ezmesini sağlayan bir yere darbe indirme becerisi var.
  • Bulunan her Sonsuzluk Taşı için Thanos’un becerileri daha da güçlenir ve Chitauri’ler can kazanır.
    • Gerçeklik Taşı (Kırmızı): Can ve Kalkan ikiye katlanır (1000 -> 2000).
    • Ruh Taşı (Turuncu): Sifon etkinleşir (Thanos’a sadece kalkan verir).
    • Zihin Taşı (Sarı): Zıplama yüksekliği iki katına çıkar.
    • Uzay Taşı (Mavi): Yere darbenin etki alanı üç katına, hasarı altı katına çıkar.
    • Zaman Taşı (Yeşil): Her darbeye büyük bir geri itme etkisi eklenir, hasar üç katına çıkar.
    • Güç Taşı (Mor): Lazer hasarı altı katına çıkar.
  • Thanos avlanırsa, başka bir Chitauri kısa süre sonra Thanos’a dönüşür (ayakta kalan son kişi Thanos değilse).
  • Thanos ve Chitauri’ler, altı Sonsuzluk Taşı’nı da bulursa kahramanlar yeniden doğma özelliğini kaybeder.
  • Thanos ve ordusunun amacı, taşların hepsini bulduktan sonra kalan kahramanları avlamak.
SİLAHLAR VE EŞYALAR

Hata Düzeltmeleri ve Geliştirmeler

  • Değiştirmek İçin Basılı Tut artık Kullan butonunu bıraktıktan sonra etkinleşecek, önceden butona ilk basıldığında etkinleşiyordu.
  • Bu önlem, yanlışlıkla değiştirme sorununun önüne geçmeli.
  • Aracın içinde olan bir oyuncu düşme hasarından kaynaklı avlanırsa, avlama puanını o araca en son hasar veren oyuncu kazanacak.
  • İsabet işaretleri tekrar sunucu tarafından yetkilendirilecek, önceden istemci tarafından yetkilendiriliyordu.
    • Bu, oyuncuların isabet işaretlerini gördüğü halde hasar verememesi durumunu engellemeye yardımcı olacak.
  • Yırtıklarda canlandırılan oyuncular gökyüzüne ışınlanıyor ama hava dalışı moduna geçiş yapamıyordu; bu sorun çözüldü.
  • Araçlar, Canlandırma Minibüsü’nden sekmiyordu; bu sorun çözüldü.
  • Canlandırma Minibüsü’nün çarpışması bazı araçları etkilemiyordu; bu sorunun çözüldüğünden artık bu araçlar Canlandırma Minibüsü’nün içine saklanamayacak.
  • Canlandırma Minibüsü’nden canlandırılan oyuncuların üzerinde sarı “ölümsüzlük” etkisi görünmüyordu; bu sorun çözüldü.
  • Oyuncunun bağlantısı koptuğu halde Canlandırma Kartı’nın canlandırma sesi oynatılmaya devam ediyordu; bu sorun çözüldü.
  • Silahlı araçların içindeyken çantadan eşya atıldığında kamerayla ilgili bazı sorunlar çıkıyordu; bu yüzden bu eylem engellendi.
  • Profesyonel İnşaatçı’yı kullanırken tuzaklar arada bir duvara yapışmak yerine bir karenin tam ortasına yapışıyordu; bu sorun çözüldü.
  • Araçlardan çıkarken, silah ateşlenmeden önce silah kuşanma animasyonu hep oynatılacak.
  • Araçtan inen oyuncular, sunucu daha ateş komutunu kayda geçirmeye vakit bulamadan kendilerini ateş ederken görüyordu. Bu çözüm sayesinde bu duruma sebep olan sorun önlenmeye çalışıldı.
  • Takım arkadaşı bir oyuncunun yeniden canlanma animasyonunu böldüğünde avlanma bildirimlerinde “takım arkadaşı tarafından avlandı” yazıyordu; bu kaldırıldı.  
  • Korsan Topu’ndan fırlatıldıktan sonra Sırt Roketi (bulunduğu SSM’lerde) kullanıldığında bile düşme hasarı alınıyordu; bu sorun çözüldü.
  • Eğilirken Çakmaklı Tabanca kullanan oyuncular düşme hasarını engelleyemiyordu; bu sorun çözüldü.
  • Oyuncular, takım arkadaşlarının isimliklerini Canlandırma Kartlarında göremiyordu; bu sorun çözüldü.
  • Canlandırma işlemini başlatan ama arkadaşları daha tam canlanmadan avlanan oyuncular Canlandırma Kartı düşürmüyordu; bu sorun çözüldü.
OYNANIŞ

Hata Düzeltmeleri ve Geliştirmeler

  • Oyunların sonunda doğru miktarda Hayatta Kalma TP’si verilmesine engel olan hatayı telafi etmek için oyunculara bir miktar TP hediye ettik. TP’ler elinize hediye olarak ulaşacak.
REKABETÇİ
  • 27-28 Nisan’da Yeni Turnuva: Fortnite World Cup Çevrimiçi Açık Elemeler 3. Hafta (Toplam 1.000.000 $’lık ödül havuzu!)
  • Tekli Oyun Modu
    • Bu etkinlikte mücadele edebilmek için ekipteki her iki oyuncunun da Arena’da Şampiyon Ligi’ne yükselmiş olması gerekli.
    • Bölge kilidi bulunuyor. Oyuncular, her hafta sadece tek bir sunucu bölgesindeki Çevrimiçi Açık Elemelerde mücadele edebilir. Bir hafta sonu turnuvası için oynanan ilk maçın girildiği bölge oyuncuya kilitlenecek; kişi o hafta sonu başka bir bölgede maçlara katılamayacak.
    • Format:
      • 27 Nisan – Birinci Raunt: Uygun Olan Tüm Oyuncular
      • 28 Nisan – İkinci Raunt: Birinci Raunt’ta İlk 3000’e Giren Oyuncular
  • Yayın Tekrarları – Şimdilik sadece PC’de
    • Turnuvalar için Maç Geçmişi eklendi. Sıralamada oyuncuyu seçerek bakılabilecek.  
      • Oyuncunun oynadığı maçların hepsinin tekrarları izlenebilir.
    • Sıralamadaki oyuncunun adına tıklayarak turnuvada oynadığı maçı canlı olarak izleme imkânı geldi.
      • Not: Canlı tekrarın izlenebilmesi için maç en az 10 dakikadır devam ediyor olmalı.
    • Artık Tekrar Tarayıcısı’ndaki “Yayın Tekrarını İzle” butonunu kullanarak, maç oturumu kimliğini girip belirli bir maçı izleyebilirsiniz.
  • Arena ve Turnuvalar artık profil niteliklerini SSM olarak değil Tekli/Çiftli/Ekipli şeklinde kaydedecek.

Hata Düzeltmeleri ve Geliştirmeler

  • Arena’daki oyuncular Coşku kaybettikten sonra kendilerini lig düşmüş gibi görüyorlardı.
    • Bu tamamen görsel bir hataydı. Sahip olduğunuz Coşku değeri ve açılan ligler artık doğru şekilde görülecek.
  • Oyun içindeki turnuva posterleri bazı etkinliklerin yanlış bir şekilde “2 gün içinde” başlayacağını gösteriyordu; hepsi düzeltildi.
  • Mobil cihazlarda turnuva posterleri ve Arena paneli doğru şekilde yüklenmiyordu; bu sorun çözüldü.
PERFORMANS

Hata Düzeltmeleri ve Geliştirmeler

  • Oyunun sonlarına doğru çıkan çatışmalar sırasında ve hava dalışı yaparken meydana gelen ciddi takılma sorunlarına sebep olan hata giderildi.
ÇİZİM VE ANİMASYON
  • Köpeği ve diğer Sadık Dostları sevmek için yeni bir animasyon ekledik.

SES

  • Oyun içindeki ses dağılımı dahil edilmeden ses görselleştirici eklendi.
    • Bu mod sayesinde duyma engelli oyuncularımız da hem ses hem de ses görselleştirici aynı anda açıkken oyunu oynayabilecek!
    • Gelecekte daha çok iyileştirme yapabilmemiz için oyuna dalın ve oyun içinden ya da sosyal medya kanallarımız üzerinden yaptığımız değişikliklerle ilgili düşüncelerinizi bizimle paylaşın!

​​​​​
Hata Düzeltmeleri ve Geliştirmeler

  • Farklı oyun içi sesler (silah, yürüme, şarjör doldurma sesi vs.) artık yanlış veya rastgele zamanlarda duyulmayacak.
    • Bu durum, hiçbir sebep yokken “hayalet” seslerin duyulmasına sebep oluyordu.
  • Belirli şeylerin seslerinin döngü olarak çalması gerekirken çalmıyordu; buna sebep olan sorun çözüldü.
TEKRARLAR

Hata Düzeltmeleri ve Geliştirmeler

  • Adadan toplanmış Muz ve Elmalarla iyileşirken ortaya çıkan görsel efektler tekrarlar sırasında görünmüyordu; bu hata giderildi.
MOBİL
  • Marshmello kıyafetinin değişken efektleri doğru çalışmıyordu; bu hata giderildi.
  • P30 Pro, Mate 20 ve Mate 20X’e MSAA kenar yumuşatma ayarı eklendi.
  • “Etkileşime Geç” butonu artık farklı durumlarda farklı simgeler gösterecek.
  • Artık harita ekranı açıkken de ekranın sol tarafına dokunarak hareket edebileceksiniz.

Hata Düzeltmeleri ve Geliştirmeler

  • Oyunun dengesinde çeşitli iyileştirmeler yapılarak bazı çökme sorunları giderildi.
  • iPad Mini 4 ve Air 2 için performans iyileştirmeleri yapıldı.
  • Hareket etmek için kullanılan joystick, belirli cihazlardaki gösterge panelinde görünmüyordu; bu sorun çözüldü.
  • Güncellemelerin inmesi tamamlandıktan sonra telefona bildirim gelmiyordu; bu sorun çözüldü.
  • Arkadaş listenizde engellediğiniz oyuncular “Engellendi” olarak görünmüyordu; bu sorun çözüldü.
  • Ateş tuşuna dokunarak Vantuzlu Top’un vantuzunu yapıştırdığınızda ateş tuşu ve sağ ateş çubuğu çalışmıyordu; bu sorun çözüldü.
  • Vantuzlu Top’tayken sağ ateş çubuğu kameranın oynatılmasına izin vermiyordu; bu sorun çözüldü.
  • Vantuzlu Top’un vantuzu ilk dokunuşta fırlatılmıyordu; bu sorun çözüldü.
  • Vantuzlu Top, vantuzuyla bir yere yapışmışken topun içinden çıkan oyuncular sonsuz bir ateş etme döngüsünde takılı kalıyordu; bu sorun çözüldü.
  • Dokunarak ateş etme kullanılırken Vantuzlu Top’un vantuzunu ayırmak için iki kere ateş tuşuna basmak gerekiyordu; bu sorun çözüldü.
  • Menülerdeki Geri Butonu ile ilgili görsel sorunlar vardı; bunlar çözüldü.
  • Durumunu “Katılma” olarak ayarlamış oyuncuların Sesli Sohbet simgeleri görünmüyordu; bu sorun çözüldü.
  • Cephane kutuları açılmıyordu; bu sorun çözüldü.
  • Ekip Yönetimi ekranındaki Onayla ve İptal butonlarına dokunmak çok zordu; bu sorun çözüldü.
  • Seçenekler menüsü, yalnızca açılan pencereyi kapatması gerekirken değişikliklerin onaylanmadığı yerdeki tüm menüyü kapatıyordu; bu sorun çözüldü.
  • Menü simgeleri Gösterge Paneli Düzen Aracı’ndan kaldırılabiliyordu; bu sorun çözüldü.
  • Araçların hız takviyesi butonu maçtayken farklı, Gösterge Paneli Düzen Aracı’ndayken farklı yerde görünüyordu; bu sorun çözüldü.
  • Puan Takip Arayüzü artık mobil gösterge panelinden kaldırılabilecek.
  • Puan Takip Arayüzü artık mobil gösterge panelinden kaldırılabilecek.
  • Patlayıcı Yay’ı kullanırken karakter ve silah animasyonlarını görmek zorlaşıyordu; bu sorun çözüldü.
  • Harita öğesi, Gösterge Paneli Düzen Aracı ile hareket ettirilirken yanlış şekilde sabitleniyordu; bu yüzden de oyun modlarına özel bazı kullanıcı arayüzü öğeleri olduğunda, bunlar harita ekranın dışına kayıyordu. Bu sorun çözüldü.
    • Sıkıntıyı tam olarak gidermek için Gösterge Paneli Düzen Aracı’ndan Harita öğesini sıfırlamanız gerekebilir.
KREATİF
NELER GELDİ?

Oyun Rauntları
Bir iki raunt maç atın! Oyun ayarlarına raunt ekleme seçeneği gibi yeni özellikler eklendi! Aşağıdaki oynanış bölümünde daha detaylı bilgi bulabilirsiniz.

08CM_Evergreen_Green_Social.jpg

Boyut Değiştirme Modu
Boyut değiştirme modu nesnelerle ve dünyayla çarpışmayı açıp kapatmaya olanak tanır. Boyut Değiştirme modundayken tüm yer şekillerinin içinden özgürce geçebilir ve nesneleri de beraberinizde dolaştırabilirsiniz.

CM07_Social_Update_PhoneTool.jpg

Korsan Gemisi Hazır Yapısı
Adada şenlik var! Kendi korsan geminin kaptanı ol! Bu yeni hazır yapıyı kullanarak kendi Korsan Koyu’nu hayal et ve oluştur.

TR_08CM_Theme_PirateCove_Social-.jpg
ADALAR
  • Kreatif ve Oyun Alanı Merkezi’ne iki yeni Öne Çıkan Ada portalı eklendi.
  • Kreatif Merkezi’ndeki ada portalları 8’den 6’ya düşürüldü.

Hata Düzeltmeleri ve Geliştirmeler

  • Merkeze dönüldükten sonra malzeme kaynaklarının sıfırlanmaması sorunu giderildi.
  • Ada izinleri değiştirildiğinde sonsuz malzeme kaynakları ayarının doğru şekilde açılmaması sorunu giderildi.
OYNANIŞ
  • Rauntlar için yeni oyun ayarları
    • Artık istediğiniz oyuna yeni rauntlar ekleyebileceksiniz.
    • Yeni bir raunda başladığınızda her şey oyundan önce olduğu haline geri döndürülecek.
    • Her bir raunt, kazananı duyurmak için oyun sonu Puan ve Kazanan göstergesi ayarlarını kullanacak, ayrıca raunt özelinde bir puan tablosu da görüntüleyecek.
    • Takımın veya oyuncunun kazanma sayısı da puan tablosunda görüntülenecek.
      • Gelecekte, oyun ekranına tüm oyunların kazananını da ekleyeceğiz.
    • Toplam Raunt Sayısı ayarı 1 ve 100 arasında raunt sayısını belirler.
  • Avlamalar, Yaratık Avlamaları, Kazanılacak Hedefler ve diğer Eşya Toplama ayarları şöyle güncellendi:
    • Zafer 1-10, 15, 20, 30, 40, 50, 100, 200, 500 veya 1000 ile kazanılabilir. Ayrıca bu ayar tamamen kapatılabilir.

Hata Düzeltmeleri ve Geliştirmeler

  • Oyun bittikten sonra da oyuncuların birbirlerine hasar verebilmeleri durumu düzeltildi.
  • Kreatif Çıkma Yerleri içeren adalarda, oyunlara başlamak için çok uzun bekleme süreleriyle karşılaşılabiliyordu; bu sorun giderildi.
  • Lobi müziği, oyunu kazandıktan sonra döngüye girerek kesintisiz çalıyordu; bu durum düzeltildi.
  • Grup lideri devam etmekte olan bir oyuna katılırsa, grupta kendi durumunu “Katılma” olarak ayarlamış oyuncuların da oyuna girmesi sorunu giderildi.
KREATİF ARAÇLAR VE TELEFON
  • Boyut Değiştirme modu eklendi:
    • Uçarken Boyut Değiştirme modunu etkinleştirerek nesnelerin ve zeminlerin içinden geçebilirsiniz!
    • Boyut Değiştirme modu, düzenleme yaparken adanızda hızlı bir şekilde yolunuzu bulmak için son derece kullanışlı.
    • Boyut Değiştirme modunu etkinleştirmek veya devre dışı bırakmak için:
      • Klavyede, N tuşuna basın (Ayarlar üzerinden yeniden belirlenebilir).
      • Oyun kumandasında, Sol Analog Çubuk’a basılı tutun.
      • Mobil cihazlarda, Boyut Değiştirme modunu Gösterge Paneli’ne atayarak modu açıp kapatabilirsiniz.
  • Boyut Değiştirme ayarınız hatırlanır, yani uçuşu bıraksanız da yeniden başlasanız da boyut değiştirmeye devam edersiniz.

Hata Düzeltmeleri ve Geliştirmeler

  • Tek kullanımlık meyveleri Telefon ile seçememe sorunu giderildi.
  • Bazı nesne veya karelerin, yakındaki eşyalar çoklu seçilip kopyalandığında kaybolması durumu düzeltildi.
  • Çoklu seçim sayesinde diğer nesnelerle birlikte seçildiğinde, oyuncular tarafından inşa edilen duvarların da yeniden ölçeklendirilmesi ve döndürülmesi sorunu giderildi.
  • Nesne yerleşimlerinin, Kareye Hizalama açıldığı/kapatıldığı zaman beklenmedik şekilde değişmesi sorunu giderildi.
HAZIR YAPILAR
  • Korsan Gemisi Hazır Yapısı eklendi.
  • Korsan Gemisi Galerisi eklendi.
  • Altı Korsan Koyu Hazır Yapısı eklendi.
  • Korsan Koyu Galerisi ve Korsan Koyu Nesneleri Galerisi eklendi.

Hata Düzeltmeleri ve Geliştirmeler

  • Genel Öğeler Galerisi B’deki metal çöp tenekesinin kesilmesine veya kopyalanmasına engel olan sorun giderildi.
  • Çöp torbalarının görüş uzaklığı geliştirildi, artık daha uzaktan görünebilecekler.
  • Askeri Üs setindeki çatı parçalarının, Çoklu Seçim’le yerleştirildikten sonra yeşile dönmesi sorunu giderildi.
  • Buzdan Şato setindeki sütunların, eksen değiştirildiğinde ve döndürüldüğünde yerleştirilememesi sorunu giderildi.
  • Halka Galerisi’ndeki bir şeyin kesilmesi iptal edildiğinde, o halkanın Telefon’dan etkilenmemesine sebep olması sorunu giderildi.
  • Buzdan Şato Balkonu’nun doğru şekilde yerleştirilememesi sorunu giderildi.
CİHAZLAR
  • Fırtınakanat Çıkma Yeri’ne yeni seçenekler getirildi. Artık vurulan nesnelerin yok olup olmayacağını ayarlayabileceksiniz:
    • Hız Takviyesiyle Azami Hasar – Eğer hız takviyesiyle doğrudan çarpılan nesne bu miktarda veya daha az cana sahipse, anında yok edilecek. (Varsayılan Değer: Tümü)
    • Doğrudan Çarpmayla Azami Hasar – Eğer doğrudan çarpılan nesne bu miktarda veya daha az cana sahipse, anında yok edilecek. (Varsayılan Değer: 300)
    • Yıkıp Geçerken Azami Hasar – Eğer Fırtınakanat’ın çarptığı herhangi bir nesne bu miktarda veya daha az cana sahipse, anında yok edilecek. (Varsayılan: 0)  
    • Seçenekler (Battle Royale, 0, 150, 300, 450, 600 veya Tümü)
      • Battle Royale – Battle Royale’in belirlediği en güncel dengeleri kullan (Bu miktar zaman içinde Fırtınakanat’ın Battle Royale’deki durumuna göre değişebilir)
      • 0 – 600 – Nesnenin yok edilmesi için sahip olması gereken en yüksek can değeri.
      • Tümü – Bir eşik olmaz, her şey yok edilir.
  • Hedef Cihazı için yeni seçenekler
    • Can göstergesinin görünümü, seçilebilir bir harf kimliği verilerek güncellendi.
    • Hedefi artık HİÇBİRİ, A, B, C, D, W, X, Y veya Z olarak belirleme seçeneği eklendi
    • Hedef canını Gösterge Paneli’nde gösterme seçeneği eklendi
      • Kullanıcı Arayüzü Ayarları’nda Gösterge Paneli Türü olarak Hedef’i seçmeyi unutmayın.
    • Can Göstergesinin Gizleneceği Uzaklık seçeneklerine 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40 ve 45 eklendi
    • Hedef Cihazlarına, İşaret Rengi seçme ayarı eklendi:
      • Kırmızı, Mavi veya Turuncu:  İşaret her zaman seçilen renkte görüntülenecek.
      • Dost/Düşman:  İşaret, karşı takıma ait olmasına bağlı olarak Kırmızı veya Mavi olarak görüntülenecek.

Hata Düzeltmeleri ve Geliştirmeler

  • Ortaya çıkan Yaratıklar ve Gözcüler, oyun sona erdikten sonra bile etkin kalmaya devam ediyordu. Bu sorun giderildi.
  • Patlayıcı Yay’ın Gözcülere hasar vermemesi sorunu giderildi.
  • Gözcü, bir oyuncuyu avladığında hatalı bir metnin görüntülenmesi sorunu giderildi.
  • Oyun başlarken iki Gözcü’nün üst üste çıkabilmesi sorunu giderildi.
  • Radyo çalarken, Ele Geçirme Alanı’nda puan yapıldığında seslerin çalmaması sorunu giderildi.
  • Paraların görüş uzaklığı, daha önceki uzaklıklarının üç katına çıkarıldı.
  • Tilt Oyunu engellerinin görüş uzaklığı Tilt Oyunu fırlatıcısıyla eşitlendi.
KULLANICI ARAYÜZÜ VE SOSYAL
  • Artık oyun devam ederken Harita tuşuna basarak Puan Tablosu’nu görüntüleyebileceksiniz. Bu özellik varsayılan olarak açık durumda olacak.
    • Harita Görüntüleme Öğesi seçeneği kullanarak Puan Tablosu ve Varsayılan Harita arasında değişiklik yapabilirsiniz.
  • Gösterge Paneli Türü’ne Hedefler eklendi. Artık Hedeflerin canları da Gösterge Paneli’nde görüntülenebilecek.

Hata Düzeltmeleri ve Geliştirmeler

  • Malzeme kaynak simgelerinin “sonsuz” grafiğini göstermemesi sorunu giderildi.
  • Oyun yeniden başlatılmadıysa, Kreatif Mod’daki Kullanıcı Arayüzü’nün, Dünyayı Kurtar moduna geçildikten sonra da görüntülenmesi sorunu giderildi.
  • Puan Tablosu Düzeltmeleri
    • Artık sadece aynı puana sahip iki oyuncu aynı yerde berabere kalmış olarak görüntülenecek.
    • “Zafer Görünüm Süresi” ve “Puan Görünüm Süresi” arasında az bir zaman farkı seçildiğinde puan tablosunun görüntülenmemesi sorunu giderildi.
    • Aynı oyuncunun isminin bazen birden fazla görüntülenmesi sorunu giderildi.
    • Oyuncunun satırının tutarlı şekilde vurgulanmaması sorunu giderildi.
    • Takımlarda, sıralama etiketlerinin her zaman “1.” olarak görüntülenmesi sorunu giderildi.
    • Çeşitli takım ayarları, puan tablosu sütunlarının hizasını bozabiliyordu; bu sorun giderildi.
    • Puan Takip Arayüzü’nün mobildeki Gösterge Paneli’nden kaldırılamaması sorunu giderildi.
  • Kullanıcı Arayüzü Ayarlarındaki Zaman ayarının ileri doğru saymaması sorunu giderildi.
  • Zaman ayarının hem Kullanıcı Arayüzü Ayarları sekmesinde hem de Oyun sekmesinde görüntülenmesi sorunu giderildi. Artık sadece Kullanıcı Arayüzü Ayarları sekmesinde görüntülenecek.
  • “Fortnite Remix” radyo parçasındaki yazım hatası giderildi.
  • Kreatif sunucusuna katılan bir grup liderinin bazen Katılmıyor durumdaki oyuncuları da oyuna sokması sorunu giderildi.
MOBİL

Hata Düzeltmeleri ve Geliştirmeler

  • Oyuncuların Hayalet Modu’na girememesi sorunu giderildi.
DÜNYAYI KURTAR
NELER GELDİ?

Pamuk Kuyruk Eagle Eye
Bu yepyeni Efsanevi İzci’yle hoplaya zıplaya savaşın ve Suratsızlara yumurta yağdırın! Gülle Atar
Topla gel dediniz, geldik! Oyuna geri dönen bu fırlatıcıyla Yıkıcılara seken gülleler fırlatın.

08StW_Bowler_Social.jpg
GÖREVLER VE SİSTEMLER
  • Dikiz Tepeler değişiklikleri!
    • Dikiz Tepelerin en yüksek seviyelerine daha yüksek zorlukta, daha bol ödüllü yeni görevler eklendi.
      • Kahraman, Şema ve Felaketzede TP’si
      • Daha yüksek Altın ödülleri
      • Daha iyi dünya ganimetleri
      • Daha iyi malzemeler (İçiparlak / Güneş Işını)
        • Bunlar Dünyayı Kurtar moduna daha zor içerikler eklemek yolunda attığımız ilk adımlar.
  • Beta Fırtına: Malzeme İkmali geri dönüyor!
    • Yeni birincil hedefler eklendi:
      • Zaman dolmadan yeteri kadar taş topla!
      • 10 Malzeme Kasası topla!
    • Mantar ve/veya Varil Topla görevleri artık ana hedef değil bonus hedef olacak.
    • Daha güvenli bir toplama süreci için en küçük güvenli bölge çemberinin çapı arttırıldı.

Hata Düzeltmeleri ve Geliştirmeler

  • Kalaslıevler’deki mantarların, İkmal görevi hedefini ilerletmemesi sorunu düzeltildi.
KULLANICI ARAYÜZÜ

Hata Düzeltmeleri ve Geliştirmeler

  • Mac oyuncularının bir lobiye girmeye çalışırken harita ekranına geri döndürülmeleri sorunu çözüldü.
    • v8.50 güncellemesinin yayınlanmasından önce, bu sorunu diğer oyuncular için zaten çözmüştük.
  • Lobiden ayrılırken fazladan görüntülenen yükleme ekranları artık çıkmayacak.
  • Lobideki “oyuncuyu yönet” onay ekranının yanlış sancak ve güç seviyesi göstermesi sorunu çözüldü.
  • Şema ödüllerinin açıklamalarının, haritadaki görev ödülleri kısmında görüntülenmemesi sorunu çözüldü.
  • Bazı şema ve kahramanların açıklamalarındaki metinler ve sayılar artık kesilmeyecek.
  • Cephanelik yuvası eşyalarının, mağaza üzerinden görüntülenirken ilgisiz sekmeler göstermesi durumu düzeltildi.
  • Bir Fırtına Kalkanı Savunması görevi başlatılırken, Başlat butonunun etkin görünmesi ancak kullanılamaması sorunu giderildi.
  • Koleksiyon Kitabı Kahraman ödüllerinin, rastgele bir Kahraman ödülü alındıktan sonra düzgün görüntülenmemesi sorunu giderildi.
  • Koleksiyon Kitabı tamamlanma sayfalarının, bir sayfaya yeni eşyalar eklenmesi veya eklenmiş eşyaların yuvadan çıkarılması durumunda düzgün şekilde güncellenmemesi sorunu giderildi.
  • Ahşap toplama kullanıcı arayüzünün, bir göreve yeniden katılındığında veya Gösterge Paneli yeniden etkinleştirildiğinde oyuncu ekranlarında takılı kalması sorunu giderildi.
  • Devam eden bir oyuna katılan oyuncuların takım listesi Gösterge Paneli’nde görüntülenmemesi sorunu giderildi.
  • Oyuncu güç seviyelerinin doğru seviyeler yerine “1” olarak görüntülenmesi sorunu giderildi.
  • Yakın dövüş silahı şemaları için saldırı hızı nitelikleri hakkındaki ipucu metinleri güncellendi.
PERFORMANS
  • Performans sorunlarına yönelik olarak, oynanış düzenleyicilerine geliştirmeler yapıldı.

Hata Düzeltmeleri ve Geliştirmeler

  • Oyuncuların menülerde dolaşırken ve etkileşime geçerken yaşadıkları takılmalar giderildi.
KAHRAMANLAR
  • Karşınızda yeni Efsanevi İzci, Pamuk Kuyruk Eagle Eye!
    • Standart Avantaj: Yumurta Kapıda
      • Faz Kayması, her biri yakındaki düşmanlara 18 taban hasar veren 3 yumurta bırakır.
    • Komutan Avantajı: Yumurta Kapıda +
      • Faz Kayması, her biri yakındaki düşmanlara 45 taban hasar veren 3 yumurta bırakır.
    • 26 Nisan günü saat 03.00 itibarıyla etkinlik mağazasında bulunabilir.
  • Efsanevi İnşaatçı Tavşan Hanım Penny geri dönüyor!
    • Standart Avantaj: Aşırı Yüklenmiş Plazma
      • Plazma Yayıcı’nın enerji bedeli %38 azalır.
    • Komutan Avantajı: Aşırı Yüklenmiş Plazma +
      • Plazma Yayıcı’nın enerji bedeli %75 azalır.
    • 26 Nisan günü saat 03.00 itibarıyla etkinlik mağazasında bulunabilir.

Hata Düzeltmeleri ve Geliştirmeler

  • Kaçış Ustası + ipucu metninin yanlış bir süre göstermesi sorunu giderildi.
  • Kritik Darbe + ve Şaşmaz Atış + ipucu metinlerinin yanlış değerler göstermesi sorunu giderildi.
SİLAHLAR VE EŞYALAR
  • Gülle Atar geri dönüyor!
    • Grup halindeki düşmanlara hasar veren ve onları geriye iten gülleler atar. Gülleler patlamadan önce seker ve sektiği her seferde yakındaki düşmanlara hasar verir.
    • 26 Nisan saat 03.00 ile 3 Mayıs saat 03.00 arasında haftalık mağazadan alınabilir.
  • Gülle Atar, Koleksiyon Kitabı’ndaki Çakmaklı Silahlar sayfasına eklendi.

SES

  • Soygazlı Fırlatıcı’nın yüklenme sesi güncellendi.
  • Artık oyuncular tuzakları değiştirirken bir ses çalınacak.

Hata Düzeltmeleri ve Geliştirmeler

  • Çevik Tavşan Ken’in dövüş sanatları animasyonlarındaki ses eksiklikleri giderildi.
GENEL
  • Hazır/Hazır Değil mantığı üzerinde, bazı yerlerde iyileştirmeler yaptık.  Bu iyileştirmeler oyuncuların istemeden Hazır Değil olarak işaretlenmesi sorunlarını çözecek/engelleyecektir.
    • Aşağıdaki durumlar yaşandığında, sadece Grup Lideri Hazır Değil olarak işaretlenecek:
      • Bir grup üyesi ayrılırsa
      • Bir grup üyesi katılırsa
      • Seçili oyun modu değişirse
    • Maçtan sonra lobiye dönüldüğünde Grup Lideri dışında herkes hazır olarak kalmaya devam edecek.
  • Oyna Butonu’nun çevresine, hangi grup üyelerinin hazır duruma gelmesi gerektiğine dair bir takım ek metinler eklendi.
SOSYAL
  • Çıkış menüsüne, mevcut ses kanalını görüntüleme (ve Grup/Oyun kanalları arasında geçiş yapma) seçeneği ekledik.
  • Etkin Ses Göstergeleri artık sadece Katılmıyor durumda olanlar için değil, tüm grup üyeleri için görüntülenecek.
  • Oyun Kanalına Otomatik Olarak Katıl ayarı artık ekibindeki diğer tüm oyuncuların grup üyesi olmadığı durumlarda kullanılacak.
  • Sosyal Panel’deki Grup Üyeleri listesi, Grup Lideri’ni ayrıca belirtecek.

Hata Düzeltmeleri ve Geliştirmeler

  • Lobideki oyuncular bazen kendi oyun içi durum metinlerini yerine aynı lobideki başka bir oyuncunun metnini alıyordu. Bu sorun giderildi.
  • Xbox One üzerinden oynayan oyuncuların, bir oyun davetini kabul ederken veya henüz başlamayan bir oyun oturumuna katılmaya çalışırken zaman zaman karşılaştıkları sorunlar giderildi.
PERFORMANS
  • 8.30 güncellemesiyle eklenen RHI Thread’i devre dışı bırakmaya yarayan bir kullanıcı arayüzü seçeneği eklendi.
    • RHIT, dört çekirdekli veya daha iyi işlemcisi olan bilgisayarların performansını arttırırken daha düşük özellikli bilgisayarların performansını düşürebiliyordu.
  • Bir silah düştüğünde oluşturulan ses bileşenlerinin sayısı azaltılarak performans arttırıldı.
  • Araç performansı geliştirildi.
Avatar

ahmet1g

6. yaşında FIFA 99 ile oyun hayatına atılan, rekabetçi oyunların hastası. Şimdilerde ise esporu yakından takip etmekte.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir